تصادفات رانندگی در نوروز 35 درصد كاهش یافت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار 'حسین رحیمی' با بیان اینكه طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: ‌آمارها نشان می‌دهد تصادفات جرحی در تهران 40 درصد و فوتی حدود 70 درصد نسبت به سال گذشته كاهش داشته است.

وی در مورد افزایش انضباط ترافیكی در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته خاطر نشان كرد‌ رانندگان همكاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی داشتند كه نتیجه این امر را می‌توان در كاهش حدود 35 درصدی تصادفاتی فوتی، جرحی و خسارتی پایتخت مشاهده كرد.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به اینكه حدود 23 هزار تخلف حادثه‌ ساز در طول ایام نوروز در پایتخت اعمال قانون شده است، گفت: ‌در عین حال حدود چهار هزار خودرو رانندگان پرخطر در طرح نوروزی توقیف و روانه پاركینگ شد.

رحیمی افزود: ‌از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز 12 فروردین ماه سال جاری بیش از 182 هزار تخلف رانندگی در تهران اعمال قانون شد كه این رقم نسبت به سال گذشته در این مدت كاهش نشان می‌ دهد.

رییس پلیس راهور تهران ضمن تقدیر از همكاری رانندگان در سال گذشته با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابراز امیدواری كرد كه با تداوم این همكاری در سال جاری، شاهد كاهش كشته‌ ها و مجروحان تصادفات رانندگی و افزایش قانون ‌مندی در تهران باشیم.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: