اصفهان با داشتن رسانه های كارآمد ،'استان برخوردار' محسوب می شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا،'علیرضا ذاكر اصفهانی'شامگاه یكشنبه در نشست با رسانه های استان اظهار داشت:رسانه ها، زبان گویای فضای عمومی جامعه هستند و باید مطالبات مردم در سطح جامعه را منعكس و با صراحت و شفافیت به مسئولان منتقل كنند.

وی افزود:مسئولان نباید با نگاه احساسی، مطلق و یكجانبه به رسانه ها بنگرند و در برابر آنها موضع مثبت یا منفی بگیرند.

وی در باره برگزاری انتخابات 12 اسفند نیز خاطرنشان كرد: انتخابات آزمون خوبی برای مجموعه مدیریت استان بود زیرا با ایجاد فضای اعتماد، عدم جانبداری از كاندیدای خاص و با توجه قراردادن مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب، یك انتخابات سالم و شفاف را برگزار كرد.

به گفته ذاكر اصفهانی، برغم وجود همه مشكلات با برگزاری منظم جلسات شورای اداری شهرستانها و بررسی كارشناسانه وضعیت و مسائل هر منطقه، زمینه برای حضور حداكثری مردم در انتخابات فراهم شد.

وی همچنین گفت:استان اصفهان از نظر عمرانی رتبه اول كشور را دارد و به عنوان مثال تنها در دو هفته گذشته بیش از 90 پروژه در شهرستان لنجان به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان تصریح كرد:این اعداد و ارقام نشان می دهد كه استان از نظر رشد و توسعه در اوج قرار دارد.

ذاكر اصفهانی اظهار داشت:مجموعه مدیریت استانداری، امروز در حل و مدیریت مسائل استان یك رویكرد علمی را پیش گرفته و در این زمینه همكاری گسترده ای را با دانشگاه ها و مراكز علمی آغاز كرده است.

استاندار اصفهان در باره 210 میلیارد تومان اوراق مشاركت طرح تامین و انتقال آب به فلات مركزی گفت:تنها حدود 50 میلیارد تومان این اوراق خریداری شده است و جا دارد كارخانه هایی همچون فولاد و ذوب آهن كه مصرف كننده آب هستند در این امر مشاركت بیشتر و جدی تری داشته باشند.

وی در باره اتمام پروژه تونل 'خدنگستان' و اجرای پروژه 'بهشت آباد' افزود:اجرا یا اتمام طرحهای آبی استان باید با دقت، ظرافت و تلاش بسیار انجام شود تا این چالش مهم و اساسی استان به بهترین شكل حل شود.

استاندار درباره برخی پروژه های استان كه سالهاست در پیچ و خم گرفتار شده است، گفت:10 تا 12 پروژه خاص در استان وجود دارد كه اعتبار خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و با تاكید وزیر كشور باید تا پایان دولت دهم این پروژه ها به اتمام برسد.

ذاكر اصفهانی همچنین به باشگاه ورزشی ذوب آهن نیز اشاره كرد و گفت: برغم كمك هایی كه می شود آنها راه خود را می روند و نتوانسته اند مشكلات پیش روی را حل كنند.

استاندار اصفهان شرایط استان در بخش جذب سرمایه گذاری خارجی را بسیار مطلوب ارزیابی كرد و اظهار داشت: این استان در این زمینه رتبه چهارم كشور را دارد.

7149/1042





:: برچسب‌ها: پرنده , سرگرمی , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: