حاشیه دیدار تیمهای فوتسال فولاد ماهان و منصوری قرچك
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش جمعه شب ایرنا، تماشاگران تیم فولاد ماهان پس از دریافت گل دوم فولاد ماهان، شعارهایی علیه 'محمدرضا ساكت' مدیر عامل فولاد ماهان و 'حسین افضلی' سرمربی این تیم سردادند.

تماشاگران خشمگین فولاد ماهان كه از باخت تیمشان مقابل تیم شهید منصوری قرچك ناراحت هستند، با سردادن شعار 'منصوری، ماهان، پیوندتان مبارك ' و 'منصوری، ماهان، تبانی تبانی ' از نحوه بازی بازیكنان تیم فولاد ماهان مقابل شهید منصوری قرچك ابراز نارضایتی كردند.

* عباس ترابیان دانشور رییس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال كه در نیمه اول برای تماشای دیدار تیمهای گیتی پسند و پیروزی تهران به سالن شهدای مخابرات اصفهان رفته بود، در نیمه دوم در سالن پیروزی حاضر شد و به تماشای دیدار تیمهای ماهان و شهید منصوری نشست.

* تعدادی از بازیكنان تاثیرگذار تیم فولاد ماهان از جمله 'جواد اصغری مقدم ' در این دیدار حضور ندارند و تماشاگران فولاد ماهان با سردادن شعارهایی عدم حضور این بازیكنان را مشكوك می دانند.

* سالن پیروزی اصفهان مملو از تماشاگر است و نیروی انتظامی بر خلاف دیدارهای گذشته فوتسال، درون زمین نیز نیرو مستقر كرده است و نیروهای انتظامی در بین تماشاگران و پشت میله های زمین مسابقه نیز مستقر شده اند.

* تعدادی از تماشاگران صندلی های جایگاه خبرنگاران را به اشغال خود درآورده اند و مشغول تماشای این دیدار هستند كه این موضوع مشكلاتی را برای خبرنگاران بوجود آورده است.

* برخلاف دیدارهای گذشته، لیست اسامی بازیكنان فولاد ماهان در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت.

7132/607





:: برچسب‌ها: واشنگتن , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: