تمامی تخلفات تبلیغاتی نامزدهای مجلس نهم رصد می شود
نوشته شده توسط : brezzers

حجت الاسلام ' محمد آفتابی ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف تبلیغاتی، در ابتدا به فرد یا گروه خاطی تذكر داده می شود و چنانچه به این تذكر اهمیتی داده نشود و تخلف همچنان تداوم یابد برای خاطیان پرونده تخلفاتی تشكیل می شود.

وی با بیان اینكه تشكیل پرونده تخلفاتی حتی ممكن است موجبات رد صلاحیت كاندیدای خاطی در آخرین ساعات انتخابات را فراهم سازد، تصریح كرد: برای جلوگیری از این پیش آمد بهتر است كاندیداها و هواداران آنها، قوانین تبلیغات را بخوبی مطالعه كنند و آنها را در تبلیغات انتخاباتی خود پیاده سازند.

آفتابی در ادامه به بیان مهمترین تخلفات تبیلغاتی كاندیداهای نمایندگی مجلس نهم در استان كرمانشاه پرداخت و گفت: بیشترین این تخلفات شامل چاپ پوستر در ابعادی فراتر از حدود قانونی (20 در 15) در خارج از محدوده ستاد انتخاباتی، دیوارنویسی، راه انداختن كاروانهای تبلیغاتی و نصب پوسترهای فراوان بر بدنه خودروها بوده است.

وی با اشاره به اینكه در این راستا برای برخی از كاندیداها پرونده تخلفاتی تشكیل شده است افزود: مراجع ذیصلاح به خاطیان هشدار جدی داده اند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: كاندیداها و هواداران آنها بدانند كه تمامی مراحل تبلیغاتی آنها زیر ذره بین قانون است.

وی در پایان خطاب به مردم و كاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین ملاك انتخاب نماینده اصلح در قوه مقننه، رعایت تمامی جوانب قانونی است و فردی كه این قوانین را رعایت نمی كنند بطور قطع نمی تواند قانونگذار خوبی باشد.

هم اكنون در استان كرمانشاه تعداد 68 كاندیدای نمایندگی مجلس نهم برای احراز هشت كرسی مجلس با یكدیگر به رقابت می پردازند.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه جاری (جمعه) در كشور برگزار می شود.ك/3

7450/567/ 1645





:: برچسب‌ها: نور , واشنگتن , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: