خراسان رضوی فراتر از میزان تعهد اشتغال ایجاد كرد
نوشته شده توسط : brezzers

'محمود صلاحی' روز سه شنبه در نشست شورای استانی برنامه ریزی و توسعه افزود: این میزان اشتغال با تلاش، هماهنگی و همكاری همه بخشهای دولتی و خصوصی در استان محقق شده است.

وی گفت: سهمیه پارسال خراسان رضوی برای ایجاد اشتغال 80 هزار شغل بود لذا افزایش یكباره این رقم در سال جاری به 213 هزار شغل تردیدهایی را در زمینه امكان تحقق آن ایجاد كرد اما این مهم با همت مجموعه استان به انجام رسید.

استاندار خراسان رضوی افزود: میزان بیكاری در این استان از میانگین كشوری كمتر است، در ایجاد اشتغال نیز در كشور پیشرو بوده ایم و میزان تورم در خراسان رضوی هم بر اساس اعلام مركز آمار ایران یك رقم كمتر از میانگین كشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: ابتدای سال آینده رتبه و عملكرد دستگاههای اجرایی استان در حوزه اشتغال در سه سطح اعلام می شود و از دستگاههای برتر قدردانی و با دستگاههای متوسط و ضعیف نیز برخورد می شود.

وی در زمینه عملكرد بانكها نیز گفت: 45 درصد از متقاضیان معرفی شده به بانكها طی چهار ماه از تسهیلات اشتغال خانگی برخوردار شده اند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بانكها پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان را تا پایان سال مالی ادامه خواهند داد و سطح پرداخت تسهیلات این بخش را به رقم قابل قبولی می رسانند.

همچنین در این نشست 27 طرح از جمله چند طرح جامع و مربوط به شهرهای بایگ و فریمان و دو ناحیه منفصل از مشهد یعنی توس و قرقی و تعدادی طرحهای سرمایه گذاری كه از سوی كارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرداری ارائه و تایید شده بود به تصویب اعضای شورا رسید.ك/2

2713/664





:: برچسب‌ها: فرانسه , سفر , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: